Prijem dokumenata za upis Specijalističkih/Postdiplomskih studija "Preduzetnička ekonomija" i Fakultetu za informacione sisteme i tehnologije obavice se u periodu od 31.10.-03.11.2017. godine u terminu od 14:30 – 17:00h .
Dokumenta koja je potrebno dostaviti prilikom upisa su:
1. Uvjerenje o završenom fakultetu
2. Izvod iz matične knjige rođenih ili kopija lične karte
3. 2 ŠV obrasca (kupuju se u knjižarama);
4. 2 fotografije (velicine "kao za pasos sto su nekada trebale"
5. Dokaz o uplati školarine (krajnji rok za uplatu 1. rate je 31. oktobra 2017. godine).
Prilikom predaje dokumenata svaki student potpisuje Ugovor sa fakultetom kojim se regulisu medjusobna prava i obaveze. Studenti FMEFB/FIST koji su upisuju magistarske studije, a već su upisali specijalističke studije ranije nemaju obavezu da ponovo predaju dokumenta i potpisuju Ugovor o studiranju.
U prilogu su informacije o načinu upisa i bitne informacije o načinu finansiranja studija.